Novinky v kampaních na aplikaci Google Ads

24.7.2020
0

Obrázek uživatele Vlastimil Malík
Vlastimil
Česky
Google nedávno zveřejnil nové funkce v „Kampaních na aplikace“, které vám umožní nahrát mnohem více textu, ze kterého se reklama tvoří.

Novinky v kampaních na aplikaci Google AdsJako inzerent pochopitelně chcete dostat svou aplikaci k co největšímu množství platících uživatelů. Jak ale tyto uživatele co nejefektivněji oslovit? Jedním z nejúčinnějších způsobů se dnes jeví „Kampaně na aplikace“ v Google Ads, které umožňují propagaci aplikací v různých službách Googlu včetně Obsahové sítě, YouTube, Google Play a samozřejmě také ve Vyhledávání.

Co jsou a jak fungují Kampaně na aplikace

Jak již z názvu vyplývá, jde o reklamy, které slouží k propagaci aplikací. Na rozdíl od běžných PPC kampaní v Google Ads však zde není třeba vytvářet jednotlivé reklamy. Vše zařídí umělá inteligence, které stačí zadat návrhy textu a několik fotografií, určit jazyk a umístění vašich reklam a zadat výchozí nabídku a rozpočet. Na základě dodaných textů, včetně těch, které slouží jako popis aplikace v obchodě Google Play, poté umělá inteligence sama vytvoří reklamy, tak, aby přinášely co nejvíce konverzí.

Google navíc nedávno představil dvě nové funkce, které správci PPC účtů pracující s kampaněmi pro aplikace nepochybně ocení. Nyní totiž mají v Google Ads k dispozici rozšířená textová pole, a navíc reklamní sestavy.

Tyto aktualizace umožňují správcům PPC účtů rozšířit testování kreativ a získat lepší přehled o výkonu PPC díky vylepšené segmentaci reklam a rozšířeným polím reklamy, které nabízejí větší variabilitu.

Co je nového?

Reklamní sestavy dostupné v kampaních na aplikace umožňují souběžně testovat více kreativních motivů. Tato funkce umožňuje testovat reklamy systémem A/B, což omezuje negativní účinky faktorů, jako je například sezonnost, která mohla ovlivňovat výsledky, pokud by se najednou testovala pouze jedna reklama.

V kampaních pro aplikace jsou navíc nyní k dispozici rozšířená textová pole. Správci účtů nyní mohou nahrát až pět nadpisů po 30 znacích a pět popisů po 90 znacích. Jde o velký posun oproti předcházející verzi, která umožňovala pouze maximálně dva nadpisy a dva popisy. Díky tomu má strojové učení Google mnohem víc šancí najít jejich optimální kombinaci, která vám přinese zisk.

Jak používat nové funkce kampaní na aplikace

Jak používat nové funkce kampaní na aplikace

Reklamní sestavy lze použít k testování nových popisů a nadpisů proti aktuálním, které však vykazují nízký výkon. Mohou být také použity k segmentaci reklam. Můžete například vyzkoušet, zdali nová, sezonní reklama dosáhne vyššího výkonu, a nemusíte přitom pozastavit reklamu, která funguje dobře.

Závěr

Tyto nové funkce kampaní na aplikace Google Ads jsou velkým krokem kupředu. Díky nim můžete získat mnohem lepší reklamní kreativy, které vám umožní optimalizaci výkonu. Pokud se snažíte propagovat aplikace pomocí Google Ads, určitě nezapomeňte tyto nové funkce vyzkoušet. Pokud byste si s nastavením kampaní na aplikace nevěděli rady, s důvěrou se obraťte na marketingovou agenturu. S PPC reklamou jsme úspěšně pomohli již tisícovkám klientů a rádi pomůžeme i vám.

Máte zájem o Digitální marketing? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333

Doporučené články